Data e postimit: 2013-10-12 15:23:04
Lexime: 7845
SHQIPONJA
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shqiponja
Autori: Anjeza zhitia
Shkolla: ilir konushevci
Klasa: 5
Qyteti: podujev
E-mail: ilir_bone@hotmail.com


hape krahet fluturove
fell ne kaltersi
udhtove udhtove
qerdhen ku do ta ndertosh ti
ty as gje sta mbush syrin
as kjo pem
e as ky gur
me ne fund moj shqiponje
bere qerdhen ne flamur.

Vepra te ngjashme
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: shqiponja
Shqiponja Hape krahet,fluturone thelle ne kaltesi. Udhetove, ulletove, cerdhen ku do ta besh ti? Ty askush sta mbushka syrin? as kjo peme? as ky gure? Me ne fund, moj trimerore, bere qerdhen ne flamur.
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Hape pak zemren, te lutem mos vajto Hape pak dritaren, e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Pse jetojm kaq larg, asgje sna pengon Se ky shpirti im, vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera, te gjit...
Autori: Marilena Makri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: argjiro
Ti moj vajza krahshqiponje Permbi mure fluturove Bashke me foshnjen ne duar Te gjithe turqit I tmerrove Ti moj vajze gjirokastrite Te gjithe turqit I mahnkte Nga bedenat fluturove Pet nder jeten e flijove
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per 28 nentorin
28 nentori oflamur qe shendrit tere Kosoven e bere drite o flamur kuq e zi tere Shqiperine e bere gzim le te rroe ky flamur kombetar. Qdo shqiptar ta kete ne balle
Autori: moris zaka · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 vjet pavarsi
100 vjet pavarsi shteti im je ti shqiperi flamur me dy krenore ne faqe te bardhe ti na nxorre vendi im shqiperi zemra ime mbeti vetem tek ti 100 vjet ti mbush sot nga gezimi syte me rrjedhin lot ah moj shqiperi sa vuajtje mbeten tek ti ...
Autori: ajmane fazliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: atdheu
vula e historis 28 nentori date ne histori ne vloren heroike u ngrit flamuri kuq e zi aj flamur i kuq me shqiponje ne mes u bart nga trimat nga brezi ne brez ne hijen e flamurit shum trima jan betue do ti shlirojm trojet ne duke luftu...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Lily · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 Nentori
Nga qamëria te molla e kuqe nuk pushove kurr kur gjergji e qemali i thirrën nëntorët të zbritnin në flamur. Gjithmon u zgjove në valle dasmash dhe ne luft luftove, duke na ruajtur të shejtin emër shqipojnen. Ky flamur kuq e zi simbolizon d...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kosova ime oh sa shum te dua gjakun ti ma bere mua te pervluar dhe shqiponja jone fluturoi thell ne kaltersi shliroi kosoven shpalli pavarsi. Sot ne jemi te lumtur dhe te gezuar na lirove ti per jeten qe jetuam. Adem jashari trim luftetari e shli...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...
Autori: LABINOT AVDYLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: PORADECI
perendimi i vagëlluar mbi liqeri pa kufir. po perhapet dal-nga-dal nje pluher si nje hije neper male ner lëndina shkrumi natës qe po bie duke sbritur qe nga qielli përmi fshat po behet fir e kudo krahin e gjërë me spo qit as pipelim ne katund ke...




Komentet e fundit!

Emri: blenda kunushefci
Email: blenda_nr1@live.com
Komenti: te du veq vazhdii



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com